تبلیغات
sookoot45 - مطالب شهریور 1395

sookoot45

سه شنبه 30 شهریور 1395

فاکتورهای صفحه

نویسنده: mostafa alizadeh   

فاکتورهای صفحه

فاکتورهای صفحه

  1. کلمه کلیدی در تگ عنوان: تگ عنوان دومین بخش مهم محتوای صفحه است، درنتیجه سیگنال قوی در سئو page-on ارسال می‌کند
  2. شروع تگ عنوان با کلمه کلیدی: بر مبنای اطلاعات Moz، تگ عنوانی که با کلمه کلیدی شروع می‌شود در مقایسه با تگ عنوانی که کلمه کلیدی در انتهای آن قرار دارد، از کارایی بهتری برخوردار است.
  3. کلمه کلیدی در تگ توضیحات: در فاکتور های صفحه این هم نشانه دیگر مرتبط بودن است و شمارا متمایز می‌سازد.
  4. وجود کلمه کلیدی در تگ H1: تگ H1 دومین تگ عنوان است که سیگنال مرتبط بودن را به گوگل ارسال می‌کند.
  5. کلمه کلیدی عبارتی است که بیشترین استفاده از آن در متن شده: انتخاب کلمه کلیدی که بیشتر از سایر کلمات مورداستفاده قرارگرفته، نشانه مرتبط بودن است.
  6. طول محتوا: محتوایی که کلمات بیشتری دارد می‌تواند سطح گسترده‌تری را پوشش دهد و به مقالات سطحی و کوتاه ارجحیت دارد.
  7. تراکم کلمه کلیدی: تراکم کلمه کلیدی مبنایی است که گوگل از آن برای انتخاب عنوان صفحه استفاده می‌کند؛ اما استفاده بیش‌ازحد می‌تواند به شما آسیب برساند. که در فاکتورهای صفحه باید این موارد رعایت گردد.
  8. پنهان‌سازی معنایی کلمه کلیدی در محتوا (LSI: (LSI کلمات کلیدی به موتورهای جستجو کمک می‌کند معنی کلماتی که بیش از یک معنی‌دارند را بتواند استخراج کند. وجود یا عدم وجود LSI نشانه کیفیت محتوا است.
  9. کلمات کلیدی LSI در عنوان و تگ توضیحات: به‌عنوان محتوای صفحه، کلمات کلیدی LSI در صفحه تگ متا به گوگل در تشخیص بین مترادف‌ها کمک می‌کند. همچنین به‌عنوان یک نشانه مرتبط بودن هم هست.
  10. سرعت بارگذاری صفحه از طریق HTML: هم گوگل و هم بینگ از سرعت بارگذاری صفحه به‌عنوان یک فاکتور رتبه‌بندی استفاده می‌کنند. عنکبوت‌های موتورهای جستجو به‌راحتی می‌توانند سرعت سایت شمارا بر اساس کدهای صفحه و حجم فایل‌ها تخمین بزنند.
فاکتورهای صفحه

ادامه مطلب ...

نظرات() 

سه شنبه 23 شهریور 1395

فاکتورهای دامنه

نویسنده: mostafa alizadeh   

فاکتورهای دامنه

سن دامنه : در حقیقت تفاوتی بین دامنه‌ای که ۶ ماه سن دارد باآنکه ۱ سال، اصلاً زیاد نیست. به‌عبارت‌دیگر گوگل از سن دامنه استفاده می‌کند اما چندان مهم نیست.
کلمات کلیدی در دامنه‌های سطح بالا ظاهر می‌شود: استفاده از کلمه کلیدی در دامنه باعث ترقی نمی‌شود اما نشانه مرتبط بودن است. در آخر اینکه آن‌ها کلمات کلیدی را که در دامنه ظاهر می‌شود بولد (bold) می‌کنند.
 کلمه کلیدی به‌عنوان اولین کلمه در دامنه: اعضای انجمن فاکتورهای رتبه‌بندی موتورهای جستجو در سال ۲۰۱۱ توافق کردند، دامنه‌ای که با کلمه کلیدی هدف خود شروع می‌شود، نسبت به دامنه‌ای که در خود کلمه کلیدی ندارد یا کلمه کلیدی در وسط یا انتهای دامنه قرار دارد، سرتر است.
 ثبت طول دامنه : دامنه‌های ارزشمند (مشروع) اغلب جلوتر برای چند سال آینده پرداخت‌شده‌اند درحالی‌که دامنه‌های (نامشروع) به‌ندرت برای ۱ سال استفاده می‌شوند. بنابراین زمان انقضای دامنه می‌تواند به‌عنوان یک فاکتور برای پیش‌بینی مشروعیت آن مورداستفاده قرار گیرد.
 کلمه کلیدی در اسم زیر دامنه: (Subdomain) هیئت Moz توافق کردند که وجود کلمه کلیدی در زیر دامنه موجب بهبود رتبه شود.
تاریخچه دامنه: یک سایت با مالکیت بی‌ثبات ممکن است از گوگل بخواهد که تاریخچه سایت را مجدداً تنظیم کندreset)) یا لینک‌هایی که به دامنه ارجاع می‌شود را خنثی کند.

چنانچه این مقاله برای شما مفید بود میتوانید با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

فاکتورهای دامنه

ادامه مطلب ...

نظرات() 

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :